This is the beginning of anything you want! - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van Pleun Kokken - WaarBenJij.nu This is the beginning of anything you want! - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van Pleun Kokken - WaarBenJij.nu

This is the beginning of anything you want!

Blijf op de hoogte en volg Pleun

03 September 2015 | Hongarije, Boedapest

Dag 6 en ik ben nog steeds verliefd op Boedapest. Om te beginnen zal ik in het kort vertellen hoe de afgelopen dagen voorbij zijn gevlogen.

Tijdens onze eerste avond samen zijn we natuurlijk direct het nachtleven in gedoken. We gingen naar een ruinpub waar de meeste Erasmus studenten komen voor het stappen. Zo gaaf om te zien!! Er hingen fietsen, discoballen, knuffels en allerlei gekke spullen aan het plafond en aan de muren. Een apart, maar erg gezellig plekje!

De volgende dag zijn we de stad gaan verkennen en hebben we samen gekookt. Maandag was onze dag voor IKEA shoppings. Met een huisgenootje die het liefst de hele IKEA leeg koopt is dit echt een feest. De lieve schat in kwestie had zelfs haar ruimbagage koffer meegenomen haha! We hebben er denk ik 3 uur over gedaan en zijn met een volle koffer, drie ikea tassen en spullen in de hand (3/4 van haar) richting huis gegaan. Die avond hebben we afgesloten met een top filmpje: Law Abiding Citizen.

Dinsdag was mijn eerste introductiedag op school. Van te voren hebben Johanna en haar zusje me meegenomen voor een 'rozenijsje' (zie foto). Die moet echt iedereen die me komt opzoeken een keer proeven :). Doordat we zo aan het wegdromen waren, vergat ik bijna dat ik nog naar school moest. Toen was het dus even heel erg haasten, maar uiteindelijk was ik gewoon op tijd. Eerste indruk van de hele health science klas was super! Ik vond het trouwens heel erg fijn dat Sascha er was. Een bekend gezicht! We kwamen er natuurlijk snel achter wie de fysiotherapie studenten waren en met hen zijn we wat gaan eten. Iedereen nam de typisch Hongaarse soep, en ik..... nam aardappels met een komkommersalade. Ik heb namelijk moeite met eten dat voor mij onbekend is hihi.
Die avond was een welkomstfeestje voor alle Erasmus studenten in Boedapest. We hebben thuis eerst wat gedronken met een paar mensen uit mijn klas en mijn huisgenoten, en zijn daarna naar de club gegaan waar het allemaal te doen was. Onderweg kwam ik nog wat Nederlanders tegen. Nou.. ik kan dus blijkbaar echt niet zomaar even omschakelen van Engels naar Nederlands (na een paar drankjes). Beetje gênant was het wel.
Dit feestje was echt super vet! Als ze allemaal zo zijn gaat dit echt een heel vet half jaar worden!!

Vandaag is er weer een ander welkomstfeestje met pre-party, dus ik ga snel douchen en omkleden.

Szeretettel ♥

  • 03 September 2015 - 21:01

    Celine:

    Leuk om te lezen dat het allemaal zo bevalt daar Pleunie! Lekker genieten

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Pleun

Actief sinds 30 Aug. 2015
Verslag gelezen: 408
Totaal aantal bezoekers 6407

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2015 - 31 Januari 2016

Minor Boedapest

30 Augustus 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: